ANUNT PUBLICITAR
LICEUL TEHNOLOGIC „MATEI BASARAB”
cu sediul în comuna Mânăstirea,
judetul Calarasi,
strada Soseaua Oltenitei, nr. 79,
telefon/fax 0242520017,
organizeaza concurs pentru ocuparea postului de secretar șef
Concursul va avea loc în data de 30.04.2014, ora 1000, la sediul unității.
Cererea de înscriere la concurs și documentele solicitate la înscriere se depun la sediul unității pana la data de 9.04.2014, ora 1600.
Relațiile suplimentare se obțin de la secretariatul unității, la telefon – 0242520017 și pe site-ul unității – www.scoalamanastirea.3x.ro (la avizier)
Director, \
Prof. Mladin Ioana
ANUNT
Concursul din data de 30.04.2014, pentru ocuparea postului de secretar șef, constă în:
susținerea unei probe scrise de doua ore, din bibliografia anunțată;
susținerea unei probe practice;
evaluarea curriculum-ului vitae și a recomandării.
Ponderea, în media finala, a curriculum-ului vitae este de 25%.
BIBLIOGRAFIE
PENTRU CONCURSUL DE SECRETAR SEF
Legea 1/2011 Legea Educatiei Nationale;
OUG 21/2012 privind modificarea si completarea Legii Educatiei Nationale;
Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor din invatamantul preuniversitar;
Legea 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
Legea 63/2011 privind incadrarea si salarizarea in anul 2011 a personalului didactic si didactic auxiliar;
O.U.G. 19/2012 privind recuperarea reducerilor salariale;
H.G.286/2010 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a conditiilor de promovare in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
H.G.250/1992 privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatiulor din ad-tia publica,din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;
Norme metodologiece privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevedrilor Legii 1/2011 Legea Educatie Nationale APROBATE CU Ordinul 5559/7.10.2011;
Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 44990/1999;
Ordin 5576/2011 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor din inv.preuniversitar de stat;
Ordin 3470/7.03.2012 privind modificarea si completarea Anexei privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor in invatamantul preuniversitar de stat ;
Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordinului 33/2001 privind acordarea de reghizite scolare;
Regulament privind regimul actelor de studii;
Regulament privind regimul stampilelor si sigiilor;
H.G.500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor;
Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale.
Pentru înscrierea la concursul din data de 30.04.2014, în vederea ocupării postului de secretar șef, candidații trebuie sa îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
să fie cetățeni romani;
sa cunoască limba română, scris și vorbit;
sa aibă capacitate deplina de exercițiu;
sa aibă cunoștințe operare PC;
sa nu fi suferit vreo condamnare;
sa îndeplinească condițiile de studii cerute pentru ocuparea postului – studii medii/studii superioare în specialitatea postului ;
sa prezinte următoarele documente la dosarul de concurs:
cerere de înscriere la concurs adresata conducătorului unității;
copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea;
copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor sau alte acte care atesta efectuarea unor specializări;
copia carnetului de munca conform cu originalul, sau , după caz, o adeverita care sa ateste vechimea în munca, în meserie sau în specialitatea studiilor;
cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pe care candidează;
adeveriță medicală care să ateste starea de sănătate de la medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae;
alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.
Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menționată, într-un dosar cu șină care va fi înregistrat la secretariat.
FIȘA CADRU A POSTULUI PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR DE SECRETAR
În temeiul Legii educației naționale nr.1 / 2011, cu modificările și completările ulterioare, temeiul contractului individual de muncă înregistrat în Registrul de evidență a contractelor individuale de muncă cu numărul …………, se încheie astăzi …………….., prezenta fișă a postului :
Numele și prenumele ……………………………………
Specialitatea : ……………………………………………
Denumirea postului : ……………………………………
Decizia de numire : ……………………………………..
Încadrarea : ……………………………………………..
Cerințe :
studii :
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
studii specifice postului ………………………………………………………..
vechime ………………………………………………………………………...
Relații profesionale :
- ierarhice de subordonare : director; director adjunct;
- de colaborare : cu personalul didactic, didactic auxiliar, personalul unității de învățământ;
- de reprezentare a unității școlare.
PROIECTAREA ACTIVITĂȚILOR
Respectarea planurilor manageriale ale școlii.
Implicarea în proiectarea activității școlii, la nivelul compartimentului financiar.
Realizarea planificării calendaristice a compartimentului.
Cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare.
Folosirea tehnologiei informatice în proiectare.
REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR
Organizarea documentelor oficiale.
Asigurarea ordonarea și arhivarea documentelor unității.
Gestionarea documentelor pentru resursa umană a unității (cadre didactice, personal didactic auxiliar, personal nedidactic). Înregistrarea și prelucrarea informatică periodică a datelor în programele de salarizare și REVISAL.
Întocmirea și actualizarea documentelor de studii ale elevilor.
Alcătuirea de proceduri.
COMUNICARE ȘI RELAȚIONARE
Asigurarea fluxului informațional al compartimentului.
Raportarea periodică pentru conducerea instituției.
Asigurarea transparenței deciziilor din compartiment.
Evidența, gestionarea și arhivarea documentelor.
Asigurarea interfeței privind comunicarea cu beneficiarii direcți și indirecți.
MANAGEMENTUL CARIEREI ȘI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
Participarea la activități de formare profesională și dezvoltare în carieră.
Participarea permanentă la instruirile organizate de inspectoratul școlar.
CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA INSTITUȚIONALĂ ȘI LA PROMOVAREA IMAGINII ȘCOLII
Planificarea activității compartimentului prin prisma dezvoltării instituționale și promovarea imaginii școlii.
Asigurarea permanentă a legăturii cu reprezentanții comunității locale privind activitatea compartimentului.
Îndeplinirea altor atribuții dispuse de șeful ierarhic superior și/sau directorul care, pot rezulta din necesitatea derulării în bune condiții a atribuțiilor aflate în sfera sa de responsabilitate.
Respectarea ROI, normelor, procedurilor de sănătate și securitate a muncii, de PSI și ISU pentru toate tipurile de activități desfășurate în cadrul unității de învățământ.
II. ALTE ATRIBUȚII.
În funcție de nevoile specifice ale unității de învățământ, salariatul este obligat să îndeplinească și alte sarcini repartizate de angajator, în condițiile legii :
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Răspunderea disciplinară
Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului și/sau sancționarea disciplinară, conform prevederilor legii.
Director,
Semnătura titularului de luare la cunoștință :
………………………….
Data : …………………………
Model de cerere de înscriere la concurs
Declarație pe propria răspundere